Monday, October 15, 2007

Rumah Terbuka Perdana Menteri Di Dewan Melenium Meriah

Kepala Batas - Rumah terbuka Aidilfitri Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri Datin Seri Jeanne Abdullah di Dewan Milenium, disambut meriah oleh ribuan rakyat dari utara tanah air.

Kegembiraan rakyat utara begitu teserlah apabila berpeluang bersalaman dengan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri selain menikmati pelbagai juadah Aidilfitri di 168 gerai makanan dan minuman yang disediakan di rumah terbuka Perdana Menteri.

Rumah terbuka yang bermula pukul 10 pagi dan berakhir pada pukul 5 petang tadi, dihadiri rakyat Malaysia pelbagai kaum dan lapisan masyarakat termasuk pemimpin negara dan negeri.

Antara orang kenamaan yang menghadiri rumah terbuka itu adalah Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang Tun Abdul Rahman Abbas, Ketua Menteri Tan Sri Dr Koh Tsu Koon, timbalannya Datuk Seri Abdul Rashid Abdullah, Menteri Besar Perlis Dato' Seri Shahidan Bin Kassim dan Menteri Besar Perak Datuk Seri Tajol Rosli Ghazali.Turut hadir adalah Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud.